Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jak mám definovat někoho, kdo s oblibou stojí na přechodu a mobiluje si. A nebo někoho, kdo na ten přechod vpálí a oči má upřené toliko na zem a vůbec se ani nerozhlédne.

0 0
možnosti
Foto

A vůbec nejlepší jsou cyklisti na přechodu, kteří si myslí, že mají přednost jako chodci.

0 0
možnosti
KB

K10a49r79e33l 34B93o34k

3. 9. 2018 9:23

Spíše byste měl chodcům vysvětlit, na které straně silnice mají chodit a být označeni reflexní páskou.

0 0
možnosti
MI

Nevim, proc spise. Protoze je chovani chodcu nebezpecnejsi? No, vite, hlavni rozdil je v tom, ze at se chova chodec sebehloupeji, ohrozuje sebe. Zatimco ridici aut ohrozuji zejmena chodce, cyklisty.

1 0
možnosti
Foto

Tak já jezdím 50. rokem, ale k tomuto stupni dokonalosti jsem ještě nedospěl:

" ...natolik včas, že bych stihl efektivně zabrzdit, aniž bych vůbec musel výrazně zpomalit... "

Zdroj: https://paveljerabek1.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=677386

Jak se to prosím dělá?

0 0
možnosti
MI

Ono to melo byt asi naopak "stihl bych vcas efektivne zpomalit, aniz bych musel vyrazne brzdit".

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS