Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Skvěle, vzácný pane, jako byste psal z mojí duše. Děkuji a s úctou a obdivem tleskám povznesena (nyní i Vámi) k radostné jistotě, že všechno je jen jedno .

1 0
možnosti

Kdysi jsem BL četl. Bejvávalo, bejvávalo.... Z BL se podle mého názoru stal nezáživný propagandistický plátek.

1 0
možnosti
Foto

Jestli byly BL někdy světlem, tak už je to hodně dávno. Sestoupily na někam úroveň Fora24 a už dlouho se nedají vůbec číst.

0 0
možnosti
Foto

Musím s politováním konstatovat, že mi to tam sice otiskli, ovšem opatřili to předmluvou a dopustili se mnoha argumentačních faulů včetně přetáčení smyslu a přisuzování mi věcí, které jsem ani neřekl, ani neimplikoval. Celkově jsem zklamán. Dobře to tam vyjádřil jeden člověk v komentáři pod tím.

0 0
možnosti
Foto

Pavle, psát by se o tom mělo ve všech novinách, ale nepíše. A nebo málo. Já si v souvislosti s Vaším článkem vzpomněl na báseň Karla Kryla: Když strach máš, že se nenajíš, jak osel hlavou kývej. A jestli něčí chleba jíš, pak jeho píseň zpívej. Své city zavři na zámek a mlčky snášej výtku. A hlavně: zdrž se poznámek, když stačí na povídku.

2 0
možnosti

Myslím, že BL jsou jíž dávno zcela poplatné mainstreamu, nicméně mě také udivuje, proč se ani jeden list (možná trochu Reflex) nevěnuje tomu, o čem píšete. O hrůze v TV kanálech samozřejmě netřeba mluvit. Nebo třeba ?

1 0
možnosti

Porad se divim, proc nebyl navrzen a zavolen za prezidenta Ondrej Neff. Byl to preci on kdo se s panem Culikem rozhadal a vyhodil ho zjeho psa. A od te doby ho jeho verni ctenari odsuzuji. Nikdy jsem Britske listy nevyhledaval, ale kdyz jsem narazil na odkaz na ne rozklikl jsem.

A podle mne je to novinarsky platek jak ma byt. Tu setrou toho, priste zase onoho. Rozhodne bych je nenazyval levicove nebo pravicove orientovany. Ale kdyz nepisi vsude EU fuj, tak musi byt preci nevlastenecke.

0 0
možnosti

A není čistě jen teoreticky možné, že BL jsou neobjektivní odjakživa, akorát nyní jste narazil na dost důležité a každodenní téma, u kterého se názorově rozcházíte?

Ono totiž BL jsou, fakticky vzato, názorové médium, nikoliv médium tvářící se, jako objektivní (objektivní totiž není nikdo, jen některá média umí potlačovat názory redaktorů docela účinně).

Docela mi to připomíná, když například Miloš Zeman tu a tam řekne něco, co není v souladu s názory jeho příznivců, tak je možno se vždycky dočíst něco ve smyslu "No jo, do teď jste vždy říkal PRAVDU a já jsem stál/a za vámi, ale teď jste mě teda pěkně zklamal".

Jste si skutečně jist, že vám celou dobu konvenovala "objektivita" BL a nikoli názorový průnik?

4 0
možnosti
Foto

Rozumím, ale nemyslím si to.

0 0
možnosti

Zmiňovat BL jako žurnalistické světlo, tak to mě tedy dostalo. Když už tedy nic jiného, tak alespoň kvituji, že alespoň někteří odběratelé teď pana Čulíka prokoukli....

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS