Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Právě jsem zjistil, že mi odkaz na tento blog bez jediného upozornění zmizel z mého vlastního FB profilu. Že už bych byl také za svobodné šíření názorů označen jako "dezinformátor"? Nahazuju znova a uvidíme...

0 0
možnosti

Vynikající analýza!R^R^R^ Díky za ni.

V posledních cca 20 měsících jsem se přesvědčil (a velmi mne to znepokojilo), že velká část obyvatel postrádá byť jen minimum kritického myšlení, potažmo pak schopnost vidět souvislosti, včetně těch dějinných.

To vede k černobílému vidění a sklonu k manipulovatelnosti, včetně inklinace k totalitě, donedávna ještě vehementně tolik odsuzované.

Jsem rád za takové lidi, jako jste Vy, pane Jeřábku, a za ty, kteří se do této chvíle připojili v diskusi.;-)

1 0
možnosti
Foto

Vyborny clanek.

Dodala bych k tomu dve veci: ze nejde politikum tolik o zdravi svedci i skutecnost,ze vubec nemluvi o pripadne vcasne lecbe. Ke sjednoceni lecby vybizi dehonestovany prof. Buran nebo jini lekari.

Jestli se do toho vlozi s narizenim k ockovani EU,tak to bude stejny prusvih jako s migraci ci green dealem a az bude opravdu hodne velky prusvih,bude opet delat mrtveho brouka.

3 0
možnosti

J67i16ř27í 84M52í90k82a

2. 12. 2021 11:20

Ano, o včasné léčbě (vlastně čehokoliv) nemluví zcela systematicky.

1 0
možnosti
Foto

Díky. Kvalifikovaně, argumentačně na úrovni, slušně a přesvědčivě. Souhlasím s tím, že těžko přesvědčíte přesvědčeného, ani já to od svých textů neočekávám. Ale je potřeba prezentovat i odlišné názory, i když i menšinové. Třeba právě proto, aby se ukázalo, že ne všichni zastávají oficiální (a tedy správná) stanoviska. A nikdo jim nemůže brát právo odlišná stanoviska zastávat.

5 0
možnosti

Velmi slušný analytický popis:-)R^

4 0
možnosti
  • Počet článků 63
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1107x
Nezávislý pozorovatel šumu světa

Seznam rubrik