Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

KT jsem moc pozornosti a energie nevěnoval, před nějakým časem jsem si občas od něho něco přečetl. Ale moc mi to nedalo a ani mi to netrhalo bránici, zkrátka jsme se míjeli. Co je ještě zajímavější, že i on míjel mě. Nepamatuji si, že by parodoval nějaký můj blog. Vzhledem k ukončení mého psaní tady a mým stále méně častým návštěvám zde, se tak už asi nestane. Mějte se fajn, Pavle

2 0
možnosti
Foto

Někdy jindy, někde jinde. :)

1 0
možnosti
Foto

J38a15n 93Š44i71k

11. 12. 2023 22:32

Tak jsme se smáli a smíchy se potrhali a nakonec zaplakali...Hezký den

4 0
možnosti

Dobře, ale už to, moc vás prosím, podruhé nezkoušejte...

3 0
možnosti
Foto

Ach, ti truchlenci, již ruzsmutnivše sebe nad hvězdou svou, jež na pouti je v Nebe, v tiché se slzy celí rozplývají. Tu sobě volili mezi posly všemi.

Kudy poplynou u dlouhém dálném běhu, než naleznou zas svého břehu v nové zemi, jež tolik vzdálena je od kolébky jejich a jejich klidným hrobem bude až do konce všeho dění? Vlast nová, svobodná, co útěchu jim Kimem daná. Tam, kde po Havlovi stop ni žádných není.

0 0
možnosti
Foto

Omlouvám se. To patří pod text pana Trčálka.

0 0
možnosti

Je to velmi dobré, a ne že ne. I když vás budou diskutéři s vytříbeným vkusem přesvědčovat o opaku 😀.

4 1
možnosti
Foto

Takhle - je to pan Jeřábek jako takový.

0 0
možnosti

Blogové Babovřesky

3 2
možnosti

Pukám smíchy, zvláště nad tím nevšedním jménem, které ještě nikdy nikoho nenapadlo použít.

4 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
9 0
možnosti
Foto

I konspirační teorie mohou inspirovat k zasnívání.

2 0
možnosti
Foto

Já to četl "zahnívání" - oko už není jako zamlada.

4 0
možnosti
  • Počet článků 63
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1107x
Nezávislý pozorovatel šumu světa

Seznam rubrik