Foto

Tak jste se toho "krátce" ujal. No, ještě, že jste se nerozepsal....

JK

Zajímavý článek. Jsou to sice všechno nesmysly a fantazie, ale slouží jedinému - sebeprezentaci autora a demonstraci jeho domněle jedinečné hodnoty. Myslím, že nikomu neukřivdím, když trošičku generalizuji - přesně takto si představuji průměrného českého voliče. Ostatními zvysoka pohrdá, je jedinečná osobnost, a ani na dvou A4 není schopen se konkrétně vymáčknout, co vlastně chce.

Foto

Tak jo, Terezo – vyhrála jste. Zase o jednoho provokatéra míň. Toto byla poslední kapka. Přestože jsem se na váš podnět zcela řídil několikerými pokyny v souladu s pravidly blogu, nastala absolutní nekomunikace, což považuju za hnusnou a neférovou praktiku. Do blogu jsem dodal zdroje a některé pasáže zcela přepsal, ovšem vzhledem k tomu, že textu už zjevně nelze z hlediska Kodexu nic vytknout (alespoň dle naší předchozí konverzace), je očividně lepší raději nereagovat, případně pak blog uveřejnit někde dole, pokud vůbec. Vygooglil jsem si dokonce mail pana Bangy... ačkoli chápu, že je sobota večer a on má jistě lepší věci na práci než řešit takovéto koniny. Ostatně sám jsem neměl v plánu sedět do večera u kompu a kontrolovat, jestli se mi paní administrátorka po několika hodinách (a předchozí normální konverzaci, která byla z její strany posléze najednou utnuta) konečně uvolila odpovědět.

Toto je tedy můj poslední blog zde, ať už bude na hlavní straně publikován nebo ne. Je fakt, že s autocenzurou mám docela problém a o ukončení své zřídkavé působnosti ve zdejších vodách jsem tak trochu přemýšlel už nějakou dobu. Kdyby byli admini co k čemu, byli by naznačili nevhodnost mých názorů soukromě mezi řádky a já mohl jít jinam – nebyl bych první ani poslední, o nic nejde... a s celou touto platformou to jde beztak už dlouho od desíti k pěti.

Tak se to holt musí stát tímto nedůstojným způsobem. Vaše vizitka, vaše věc.

Přátelé, s těmi z vás, kterým se mé texty třeba trochu líbily, se jistě potkám jinde, ve skutečně svobodných prostorech. Tím zdejším marastem se dál brodit opravdu odmítám, to ať se na mě nikdo nezlobí. Je to opravdu fraška.

Mějte se krásně a poslouchejte svá srdce.

Pavel Jeřábek

JT

Čekal jsem vás v hydeparku. Ta uderka zde už je jen směšná a trapná. Ať se daří.

Foto

Jste zmizelej. To byl teda fofr. No aby ne, kdyz kladete otazniky hned u dvou valek a jeste chcete hnuj pod nespravnymi okny.

Zajimave je, ze v Izraeli je legitimni otazkou podceneni informaci tajnych sluzeb a i nekteri cesti politici mluvi o nutnosti miru na UA.

Tak bud budete psat uvahy jako Ziegler o tom, ze si Rusove sami strili vlastni lidi (to je zahodno), nebo se pustite do likvidace tabora dezolatu "satirou" ( to je tez vitane), nebo pak zbyva psat clanky o kotatkach (a redakce prida dalsi pauzi na kafe).

Mejte se, napsal jste to dobre.

Foto

Děkuju, neozdrojoval jsem to, tak jsem to teď napravil a uvidíme, jak to dopadne.

Díky za komentáře, vážím si jich.

Foto

J21a21n 14Š69i97k

23. 3. 2024 14:38

Dovoluji si Vám oponovat. Vážně oponovat. Kocovinu ještě nemáte. Ta teprve přijde...

Foto

Rozumíte tomu někdo co chtěl autor vlastně říci? Tedy kromě toho, že média (naše) lžou a že nikdo neví jak to vlastně všechno bylo. Tohle se lze ale dočíst na ruských kanálech. Takže nic nového.

Vždyť je to guláš o všem dohromady. A o tom to asi má být. Prostě mlžit.

JZ

slovo "mlžit" oznamuje, že autorovi je jasno, a do tohoto jasna vypouští mlhu. V daném případě mám ovšem podezření, že tam ta mlha byla vždycky

JZ

K té otázce, zdali je stále dovoleno klást otázky, si dovolím položit otázku vlastní.

Zcela teoreticky, vezměme dementní, paranoidní zapištění. A upravme ho tak, že na jeho konec nakreslíme otazník. Přestává tímto býti dementním, paranoidním zapištěním?

JK

A co jiného se na internetu permanentně ozývá..... Jednoho by spíše vyděsilo ticho.

  • Počet článků 63
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1107x
Nezávislý pozorovatel šumu světa

Seznam rubrik