Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Se svým životem je ovšem lepší nijak si nezahrávat. Být ve vaně zrovna když pere pračka, to by rozhodně žádnej bezpečák nedoporučil.

1 0
možnosti
Foto

Z tohoto a jiných důvodů /pračkový přívod vody a odpad máme v kuchyni/ nemohu být třeba já v koupelně ve vaně v přitomnosti pračky. A k pocitu naprosté momentální bezmoci by v případě autora bohatě stačilo, aby někdo na ulici jen tak z legrace zavřel hlavní přívod vody...! ;-)

0 0
možnosti
Foto

Přivedl jste mne k zamyšlení na co si stěžuji já. Budete se možná divit, ale já už dlouho na nic. Jsem vděčný za to co je a jak to je. Protože nikdy není tak špatně, aby nemohlo být hůř. Jinak já vanu prakticky nepoužívám. Na rozdíl od sprchy, kde jsem minimálně 2x denně. Ráno, večer a po sportovních aktivitách

2 0
možnosti
Foto

Rozumím. Jinak vana nebo sprcha, pro mě je to vyloženě závislost. Trochu mi teď blbne kotel, a teče tudíž občas studená, což mě právě přivedlo na myšlenku, jak bereme všechno jako samozřejmost. A ono na této hrudce letící vesmírem není samozřejmostí nic. :)

2 0
možnosti
JL

Je to pořád stejný. Jen ty technický atributy dříve nebyly.

1 0
možnosti
  • Počet článků 63
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1107x
Nezávislý pozorovatel šumu světa

Seznam rubrik