Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vy jste nejen nezávislý pozorovatel, ale i velmi tichý pozorovatel, když jste ani nedutal. To je mi sympatické. Už vícekrát jsem se přesvědčila, že nejvíce mi toho nakonec řekne ten člověk, který vypustí nejméně slov.

9 2
možnosti
Foto

Mě je šedesát, v Rusku jsem byl a jestli má někdo něco zmáklé, tak to myšlení. To je třeba v Rusku na generace. Tam ta masírka probíhá už před narozením.

0 0
možnosti
JT

J28i96r71i 46T36i57c66h76y

25. 4. 2022 17:08

Mne je vic, v Rusku jsem take byl. ovsem jen kratce, takze nemohu nic zobecnovat. Nicmene, ty popisy Rusu jako zde i jinde jsem nezpozoroval.

0 0
možnosti
Foto

Krásná písnička Karla Plíhala. Čistota - špína, podobně jako pravda - lež. O Pravdě a Lži zase zpívá Jarek Nohavica, hodně je to podobné (někdo už odněkud donesl hrst černých sazí, aby se čistá pravda tak nelišila...).

3 0
možnosti
MP

R^R^ K tomu není co dodat. Snad jen že nenávist nemůže porazit nenávist, nýbrž láska.

6 2
možnosti
JN

J20o92s87e12f 37N40i63k58l

24. 4. 2022 18:58

R^R^R^ perfektní...

Někteří Šťastní to nepochopí...

4 3
možnosti
Foto

A přitom to jméno je tak krásné...

1 1
možnosti
Foto

Díky moc všem za pozitivní reakce. :-)

7 1
možnosti
Foto

Někdy bývají cennější ty negativní :-)

1 0
možnosti
PC

Naprosto excelentní! R^R^R^

Máte můj hluboký obdiv, pane Jeřábku, že takto uvažujete a své myšlenky tak precizně vyjadřujete. Vyzařuje z nich nadhled, lidskost a moudrost. Díky R^;-)

8 3
možnosti

"Všimněme si, že cenzurou se vždycky bojovalo proti pravdě, a nikoli proti lži."

Zdroj: https://paveljerabek1.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=786526

Napsat něco takového v době existence e v i d e n t n í c h dezinformačních proruských webů je nehoráznost. :-/Rv

4 8
možnosti
PK

Kde prosím ty proruské a evidentně dezinformační weby jsou? Všechny takto definované jsou smazány doporučením establishmentu. jediné deziinfo lze nalézti ASI v ostatních státech EU a USA...v Aj a dalších jazycích.

6 3
možnosti
PK

Hluboký úklon za tento blogR^R^R^

11 3
možnosti
  • Počet článků 63
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1107x
Nezávislý pozorovatel šumu světa

Seznam rubrik