Diskuse

Ahoj, bloggeři

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, lehce a jakoby mimochodem. To se vám povedlo. ;-)R^

1 0
možnosti
JT

To mi uniklo, takže děkuji a přeji vše dobré:-)

1 0
možnosti
Foto

Pane Jeřábku, s některými Vašimi favority souhlasím, s jinými ne. (Těch je ale míň) ́Nesouhlasím s těmi, kteří nejsou tolerantní k názorům jiných. A takoví tam jsou). . Diskuze by měla být demokratická a pravidla "padni, komu padni". Ta se, zdá se, utužují. (Byla jsem banována za blbost. V textu jsem napsala např. tuto větu:.

„Kde jsou ty ostatní? :-(No jo, asi i se to té podivné purple - performaci ( cenzuře, pozn. autorky) nelíbilo a zchramstla je. nedivím se jí. Už přes 30 roků nedostala nic do h....y. (huby). ) Lidové slůvka HUBA je vulgární slovo? Možná je to moje chyba , omylem jsem udělala jednu tečku navíc. Opravddu se mizdá, že začíná něco takového jako před 50 lety. Ještě si počkám jak bude situace dál vyvíjet. Zatím na shledanou.

0 0
možnosti
Foto

Protože jste mne nejmenoval, máte ještě možnost si to vyžehlit hlasováním pro mě do blogerky roku.;-D

0 0
možnosti
Foto

Vzácný pane Jeřábku,píšete "...dámy,nadhled,cit a vkus."? Čili mě citlivě vedete,abych souznění s Vámi prověřila.Totiž já to tady dost flákám.Na čas jsem se úplně odmlčela,teď jsem sice vrácená,ale stále nejsem ukázněná, abych sem přicházela včas a věnovala se...! Po opakovaném prověřování tohohle Vašeho skvostu "vysílám nahoru" prosbu, aby admini Váš článek neomezovali, neboť je permanentně léčivý překypující lidskostí. Možná i Vaší kocovinou ;-). A je tu hned první vlaštovka,důkaz,že "vysílám nahoru" efektivně,že mě skrze Vás zachránil nějaký algoritmus 8-o! Mně totiž Váš článek nemizí,nikam se nepřesunul,prostě mi ho poslali do mailu a je nezměněn i s Vaší fotečkou.Důkazem mezi lidmi se šířící transcendence (u některých možná kocovina) je fakt,že jste současně uspokojil moji dlouhodobou touhu pro sebe vyšetřit čas, sednout si ke čtení iDnes.cz/BLOG a vybrat si do oblíbených blogery, co mě budou povznášet podobně, jako třeba Vy.Teď jsem si zkratkou "oblíbila" všechny, o kterých se zmiňujete,a tak jsem nejen z úspory času nadšená až k libosti! Souhlasit s Vámi ovšem po tom pečlivém prověření zcela bezvýhradně nemůžu. Uzřela jsem totiž, že zde (pro mě zcela ojediněle) píšete zjevnou nepravdu: "... ano, zrovna vy, co tohle čtete, na vás jsem taky zapomněl..". :-D

Děkuji, jste pro mě nadále uzdravující tajemný borec, chce se mi teď chechtat a tančit. A to vše, ačkoliv od svého pobytu na New Zealand v X - XI/2019 alkohol pít nemůžu, prostě mi chutná odpudivě, i když bytostnou radost jsem neztratila. Někteří známí říkají, že mě tam Maoři virtuálně "nějak předrátovali".Takže buďte rád, že ji máte k dispozici... Život je zázrakR^V

1 0
možnosti
ZH

Přeji vám další krásné dny pozitivní kocovinky v mezích zákona :-)

4 0
možnosti
ES

Blog se ztratil?:-)

0 0
možnosti
Foto

Pan Banga mi psal, že to stejně musí přesunout do HP, ale to je v pohodě, chápu to.

1 0
možnosti
Foto

Pavle, je paradoxní, že vám zvedají hladinu serotoninu články člověka, co ho má nedostatek. 🤔 😄Každopádně si toho moc vážím. Taky jsem včera bumbal a tak mám podobnou náladu. Přeji pěkný zbytek neděle.

2 0
možnosti
PC

Máme to téměř úplně stejně, pane Jeřábku R^;-)Kromě Vás velmi rád čtu blogy p. Pavlíčka, p. Sádecké, p. Tichého, p. Leitmana a nesmím zapomenout na mistra zkratky p. Tomáše Gayera.

4 0
možnosti
  • Počet článků 63
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1107x
Nezávislý pozorovatel šumu světa

Seznam rubrik